Eeva Kaisa Malin, hallituksen varajäsen

Olen Eeva Kaisa Malin ja toimin tällä hetkellä Pohjois-Kymen musiikkiopiston apulaisrehtorina, joka on n. 1000n oppilaan ja reilun 60n opettajan musiikkiopisto. Toimin KEA:n hallituksessa kolmatta kautta; ensin varajäsenenä, nyt varsinaisena jäsenenä toista kautta. Olen toiminut opetusalan esimiestehtävissä reilut kymmenen vuotta.

Opiskelin 2019 Metropoliassa ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon. Opinnäytetyöni aiheena oli Kannustava johtaminen musiikkioppilaitoksessa, koska erityisesti työhyvinvointi muutosaaltojen virrassa, vuorovaikutteisuus ja työyhteisön dialogisuutta rakentava esimiestyö on minusta tärkeää. Koulutuksen, itsetutkiskelun, vertaistuen ja kokemuksen kautta tullaan parhaiksi esimiehiksi ja asiantuntijoiksi. 😉 Olen löytänyt KEA:sta samanhenkisiä ihmisiä, haluan olla mukana keskustelussa ja vaikuttamassa valtakunnallisesti koulutuksen esimiesten ja asiantuntijoiden kenttään – siksi kuulun KEA:an!

Haastan itseäni usein työssä, mutta vapaa-ajalla olen elämästä nauttiva seikkailija.

Yksi motoistani onkin: Et voi tehdä työtäsi hyvin, jos työ on ainut mitä teet.

Eeva Kaisa Malin – Assistant Principal – North-Kymi Music Institute | LinkedIn