Kaisa Kuula-Bullat, hallituksen jäsen

Olen toiminut Lapin musiikkiopiston rehtorina joulukuusta 2015 lähtien. Tätä ennen johdin perustamaani Pietarin Suomalaista Musiikki-instituuttia vuosina 2007–2015.

Aloitin 5-vuotiaana viulunsoiton Itä-Helsingin musiikkiopistossa. Viulun- ja alttoviulunsoiton opettajaksi valmistuin Helsingin konservatoriosta vuonna 1993. Viulunsoiton diplomin suoritin Pietarin valtiollisesta konservatoriossa valmistuen musiikin maisteriksi vuonna 1999. Olen laajasti kouluttautunut laajasti kasvatustieteiden, opetushallinnon perusteiden, pedagogisen johtamisen, henkilöstö- ja talousjohtamisen alalla mm. Taideyliopiston Sibelius-Akatemiassa ja suorittanut opettajan pedagogiset opinnot Helsingin yliopistossa.

Viulun- ja alttoviulunsoiton opettajana olen toiminut mm. Imatran seudun, Kuhmon, Kainuun ja Kankaanpään musiikkiopistossa. Alttoviulunsoiton opintoja täydensin Oulun konservatoriossa lukuvuonna 2018–2019. Parhaillaan opiskelen työn ohessa Oulun ammattikorkeakoulun taiteen tekijän ja kehittäjän tutkinto-ohjelmassa. Opinnäytetyön aiheena on ”Suomalainen alttoviulumusiikki. Alttoviulu solistisena instrumenttina suomalaisessa kamarimusiikissa.”