Katri Tuomainen, hallituksen puheenjohtaja

Olen Katri Tuomainen Vantaalta. Toimin KEAn puheenjohtajana kaudet 2019-2020. Työskentelen koulutuspäällikkönä Stadin ammatti- ja aikuisopistossa. Ennen koulutuksen pariin siirtymistä minulla on takana 20 vuoden työkokemus sosiaali- ja terveysalalta lähihoitajasta johtotehtäviin. Minua on kiinnostanut järjestötoiminta nuoresta asti. Opiskelujeni aikana toimin aktiivisesti opiskelijayhdistystoiminnassa. Huomaamattani olen myös hakeutunut useiden eri harrastusteni kautta mukaan hallitustoimintaan judoseurasta tarinateatteriin.

Vapaa-aikani kuluu vahvasti perheeni sekä Napue koiramme 4v (weimarinseisoja) kanssa. Työpäivien jälkeen on mukava rentoutua ulkoilemalla Napuen kanssa.  Tykkään laulamisesta, joten yritän pitää äänihuoltoa yllä laulutunneilla. Intohimoni on suklaa! Näin keväällä minut löytää usein meidän pihalta kitkemästä kukkapenkkejä tai ihailemasta kukkia. Minulta ei kuitenkaan kannata kysellä mitään puutarhaan liittyvistä asioita, sillä osaamiseni rajoittuu lähinnä estetiikkaan ja siitä nauttimiseen.

-Pitää tietää milloin sanoa kyllä, milloin ei ja milloin hiphiphei!-