Outi Järvinen, hallituksen varajäsen

Olen Outi Järvinen, koulutuspäällikkö ammattiopisto Livestä. Olen koulutukseltani kasvatustieteen maisteri ja laaja-alainen erityisopettaja.  Viime vuodet olen opiskellut työn ohessa Tampereen yliopiston johtamiskorkeakoulussa hallintotieteen maisterin tutkintoa ja hallintotieteen ohessa perehtynyt työhyvinvoinnin johtamiseen ja politiikan tutkimukseen.

Työurani olen aloittanut reilu 20 vuotta sitten lastentarhanopettajan ja erityislastentarhanopettajan tehtävissä. Vuonna 2004 hyppäsin erityisopettajaksi ammatilliseen koulutukseen ja oppimisen tuen kehittäminen on ollut sydämen asiani siitä lähtien. Olen tuore koulutuspäällikkö, aloittanut tässä tehtävässä viime syksynä. KEAn toimintaan tulin mukaan loppuvuodesta 2019.

Vapaa-aikani kuluu kolmen lapsen kanssa säätäessä joko Helsingin Kalliossa tai sitten Tampereen maaseudulla. Puutarhanhoito on tällä hetkellä ihan parasta lääkettä mielenrauhan ylläpitämiseen.

– If there´s a will, there´s a way. –